Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 23:34 - продължение 2
Автор: tarbo Категория: Други   
Прочетен: 4269 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2008 22:14


Днешната картинка - белоградчишки скали

image



Дискусията за и против феминизма днес не ми е интересна. За протокола ще отбележа, че съм убеден противник на това, което се нарича политкоректност, а всъщност е обикновено лицемерие и на положителната дискриминация, която е си е обикновена дискриминация.

Продължаваме с още лични данни. За националността ми.

Българин съм и по майчина и по бащина линия поне от 1850 г. насам. Това е важно да уточня с оглед на изразените ми симпатии към Израел по-долу. В България напоследък става модно да си антисемит и някои прибързано биха заключили, че и аз съм евреин.



Та все пак и новината, която ме развълнува -  http://panzer-papa.livejournal.com/67966.html 

На площади перед синагогой в районе "Неве Рабин" в городе Ор-Иегуда был разведен костер из сотен книг Нового завета. Сожжение "крамольный литературы" проходило под руководством вице-мэра Узи Аарона, ему помогали учащиеся местной религиозной школы.

По словам вице-мэра Узи Аарона, члена партии ШАС, церемония сожжения книг была ответом на действия христианских миссионеров, развернувших интенсивную деятельность среди жителей города. В частности, на прошлой неделе в районе "Неве Рабин" миссионеры раздали сотни книг "Нового завета". Вице-мэр утверждает, что заняться этой проблемой его вынудили обращения граждан, которые жаловались на непрошенных гостей и просили оградить их от агрессивной христианской пропаганды.

За хората, които не знаят руски - кратко резюме. В град Ор Йехуда в Израел под ръководството на заместник кмета на града, (принадлежащ към ултрарелигиозната партия Шас) на площада пред синагогата  запалили на клада  стотици християнски евангелия. Което било отговор на агресивна християнска пропаганда от страна на някакви мисионери. 

                       image
Винаги съм харесвал евреите и Израел, особено на фона на откровено отвратителните ислямски фанатици наоколо. Но ултрарелигиозните евреи също предизвикват погнуса. Освен това са глупаци. Легитимността на ционизма в значителна степен се дължи на контраста с нацизма. Такива сценки ужасно вредят на имиджа на Израел. Добре, че вече там е пълно с емигранти от бившия СССР. Нормални и светски настроени хора.Има надежда.

Впрочем насладете се на песента на надеждата - Хатиква, днешният химн на Израел.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tarbo - Впечатлен
07.07.2009 11:46
съм от интереса към този постинг. Дали пък някои не ме възприемат като антисемит?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tarbo
Категория: Други
Прочетен: 1063307
Постинги: 157
Коментари: 695
Гласове: 832
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930